אז למה העסק שלכם בכלל צריך לוגו ?
מהו לוגו ומה תפקידו?
טיפים ודגשים בבחירת לוגו נכון וטוב.

מה הוא לוגו?

כשאתם חושבים על נושא של מיתוג החברה או העסק שלכם, נושא המותג עולה בדרך כלל כבר בשלבים הראשונים. חלק ממיתוג של כל עסק או חברה עוסק בסמל (איור) שנותן ייחודיות לחברה/עסק שלכם וממתג אותה, כך שעל ידי צפייה בסמל בלבד אנשים ידעו מי החברה/עסק שלכם.

איפה יופיע הלוגו ?

הלוגו שלכם יופיע בפתח בית העסק על הבניין/משרד, במעטפות, באתר האינטרנט, במסמכים, בפרסומות של כל ערוצי המדיה ובכרטיס הביקור שלכם או של העובדים מטעמכם

תוכן הלוגו

כשאתם באים בדרישה למעצב על מנת לבנות את הלוגו, כדאי מאוד שתבואו לאחר חשיבה ותכנון או שתבקשו מהמעצב בעל הניסיון לחשוב בשבילכם, מטרתו העיקרית של הלוגו היא לגרום לצופה בו לקלוט ברגע אחד את מהות העסק שלכם והפעילות בו. במקרים מיוחדים כמו למשל חברת APPLE העולמית אפשר לעשות לוגו שאינו בהכרח מתמקד בפעילות של עסק, אלא בשם העסק. הדגש שצריך לשים בלוגו הוא שאנשים יוכלו בקלות לקשר אותו לעסק שלכם ע"פ פעילות/שם העסק.

התמקדות

בעת עיצוב ופיתוח רעיון הלוגו ההתמקדות צריכה להיות דווקא ברמה שהוא גורם לצופה בו להתחבר לרעיון שמאחוריו ולא דווקא למראה. כמובן, לוגו חייב להראות אסטטי, קליט, ייחודי ויפה כאשר ברור שהרעיון שמאחוריו הוא הפרמטר העיקרי. לכן, עיצוב לוגו הינו הפיכת רעיון לסמל ע"י הגרפיקאי/ת.

לוגו כתעודת זהות

המזהה הראשוני והעיקרי של העסק הוא שם העסק והלוגו, הם ביחד יוצרים תעודת זהות ותשקיף של החברה ואמורים להשאיר רושם עז ולבטא ערכים וחזון בצורה הברורה והנעימה ביותר לעין.

ייעוץ עסקי

אתם יכולים בתהליך עיצוב לוגו לשתף יועץ עסקי מומחה על מנת לייעל את רמת שידור מטרתו של העסק. שכן לוגו עלול לעשות שירות טוב או רע לעסק.

- לוגו טוב

אתם יכולים בתהליך עיצוב לוגו לשתף יועץ עסקי מומחה על מנת לייעל עם רעיון נכון יכול להטמיע ולקדם את החברה בתודעת ציבור הלקוחות הפוטנציאלים שלכם.

- לוגו שאינו טוב

יכול לגרום לדחייה ואף להפסד של לקוחות רבים! זאת כיוון שבעידן התחרותיות עם המדיות החדשות והישנות בעידן המודרני של היום, אנשים נחשפים למגוון גדול מאוד של אפשרויות ועל מנת לתפוס את תשומת הלב חשוב מאוד שיהיה לוגו טוב, אשר יבדיל את המותג מהמתחרים ויגרום ללקוח להעדיף את מותגו על פני המתחרה. תחשבו שאתם נמצאים בחנות וצריכים לקנות מוצר ולפניכם שני מוצרים של שתי חברות שונות ואין לכם יידע לגבי אף אחת מהם, המראה.. הלוגו ! המיתוג הם אלו שידחפו אתכם לבסוף לבחירה.

לסיכומו של עניין

בחירה נכונה של לוגו נעשית בראש ובראשונה בשלב חשיבה, כשהשאלה שעומדת על הפרק היא מה אתם רוצים לשדר ולהטמיע בזיכרון ובעיני הצופה לגבי העסק או החברה שלכם. בחירת הרעיון! בחירת הרעיון יכולה להיעשות ע"י המעצב/ת הגרפי/ת שתציע לכם רעיונות מתוך ניסיונה והיכרותה האישית עם עולם מיתוג הלוגו ו/או עם יועץ עסקי מומחה ו/או הברקה שלכם (-; מומלץ למצוא מעצב/ת גרפי/ת שתוכל ללמוד את העסק שלכם ומהותו ושתהיה מוכשרת מספיק להביא לביטוי ויישום של מה שהוחלט באופן הטוב ביותר. עבודתה של המעצב/ת הגרפי/ת ליצור לוגו שישקף את העסק והחברה בצורה הברורה, הפשוטה, המרשימה והמקצועית ביותר לעסק או לחברה שלכם. הלוגו שייצג אתכם.

מאמרים נוספים
עיצוב אתרי אינטרנט
מדוע חשוב להשקיע בעיצוב אתרי אנטרנט?
-טיפים ודגשים בפרמטרים בעיצוב נכון של אתר אינטרנט
אתר אינטרנט הוא מדיה מהותית וחשובה מאוד בתחום פרסום ומיתוג העסק שלכם, לכן עסקים רבים פותחים אתר אינטרנט
להמשך המאמר>>
עיצוב גרפי מזוית אישית
על חשיבות עיצוב הגרפי, ממה מושפע העיצוב ? ומהם השלבים ליצירת עיצוב נכון ?
התפקיד של המעצבת הגרפית הוא לתת ביטוי למוצר / עסק / חברה, כך שתעטוף אותו בחדשנות ובייחודיות. זאת, על מנת להמחיש את התכונות הטובות והבולטות שלו.
להמשך המאמר>>
מלא טופס ליצירת קשר
שם פרטי
שם משפחה
טלפון
אימייל
שלח